Varför rekrytering och bemanning?

När efterfrågan för ditt företags produkt eller tjänst är högre än vad din befintliga personalstyrka klarar av, är det dags att anställa mer folk. Att anställa kan dock vara knepigt. Fastanställda kräver administration i form av löneförhandlingar, utvecklingssamtal, avtalsförhandlingar, sjukdagar, semestervikarier, föräldraledighet med mera. Personaladministration tar även fokus och tid från det du är bra på – din unika produkt eller tjänst. Det är här Premier kommer in. Vi hjälper dig att bemanna enskilda arbetsuppgifter eller hela avdelningar med kompetent personal.
Premier
Bemanning
Rekrytering
Jobba hos oss
September 22, 2021
Läs mer
Ikon pil höger vit

Mer bra folk helt enkelt

Premier har idag kontor på sju orter, där fem av dem är etablerade i Västsverige och två i södra Sverige. Innan sommaren hade Premier totalt 18 anställda, utspridda på de olika kontoren. Med det ökade trycket från våra kunder såg vi dock ett behov av att fylla på med mer bra folk hos oss. Under de två senaste månaderna har vi därför utökat vår personalstyrka med fyra nya medarbetare.
Premier
Bemanning
Rekrytering
Jobba hos oss
September 15, 2021
Läs mer
Ikon pil höger vit

Starka i en annorlunda tid

Ingen har väl kunnat undgå Corona-viruset och dess genomgripande påverkan på vårt samhälle under år 2020-2021. Det har varit en tung och utmanande tid för många, så även för bemanning- och rekryteringsbranschen initialt. När viruset spred sig med stormsteg över Sverige gick både produktion och personalbehov ner hos några av våra kunder och vi funderade på hur utvecklingen i branschen skulle ske. Läget såg mörkt ut för Sverige, men trots nedgångar var vår produktion hela tiden igång. Detta innebar att vi tidigt kunde återgå till ett mer normalt läge.
Premier
Bemanning
Rekrytering
Jobba hos oss
September 1, 2021
Läs mer
Ikon pil höger vit

Navigera vidare

Välj nedan för att hitta rätt information.