Konsult hos Premier

För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd kring hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk, vilket stärker din roll som en mer attraktiv medarbetare.

Nöjda konsulter

Här har vi några exempel på nöjda konsulter, som berättar om deras upplevelse av vårt samarbete.

”För att jag ska presentera bäst krävs struktur samt ordning och reda. Det matchade verkligen Premier ihop med Wiretronics.”

Elin Bryggman
,
Elektronikmontör
Wiretronics

”Med Premier fick jag stora möjligheter att få en bra framtid”

Engjell Ramadani
,
Montör
VBG Group

Du kan gå två vägar för att få jobb hos oss

1. Sök via jobbannons

Du söker ett jobb direkt via en jobbannons på vår hemsida. Du får alltid en återkoppling efter din ansökan, oavsett om du får jobbet eller inte.

Lediga tjänster

Vår arbetsmodell

Nöjda kandidater är avgörande för vår framgång. För oss är det viktigt att ge dig som kandidat en positiv upplevelse och konstruktiv återkoppling, under hela vår rekrytering- och bemanningsprocess.

2. Registrera ditt CV

Du registrerar ditt CV på vår hemsida, där du blir en del av vår kandidatbank. När du finns i vår kandidatbank matchas du mot framtida lediga tjänster. Vi kontaktar dig när din kompetens efterfrågas.

Registrera CV

Frågor och svar

Vilka branscher kan jag söka jobb inom?

Vad händer om det inte finns något uppdrag för tillfället?

Vad händer om mitt uppdrag ute hos en kund tar slut?

Vad blir min lön?

Hur ser mina anställningsvillkor hos Premier ut?

Hur gör jag för att söka ett jobb hos Premier?

Varför ska jag välja Premier?

Vad bör jag tänka på inför en intervju?

Vad bör jag tänka på inför en ansökan?

Vad är det för skillnad på en kandidat och en konsult?

Sparas mitt CV om jag sökt ett jobb hos er via en annons?

Registrera CV

Läs om våra artiklar om rekrytering och bemanning

Se fler artiklar
September 22, 2021
Premier

När efterfrågan för ditt företags produkt eller tjänst är högre än vad din befintliga personalstyrka klarar av, är det dags att anställa mer folk. Att anställa kan dock vara knepigt. Fastanställda kräver administration i form av löneförhandlingar, utvecklingssamtal, avtalsförhandlingar, sjukdagar, semestervikarier, föräldraledighet med mera. Personaladministration tar även fokus och tid från det du är bra på – din unika produkt eller tjänst. Det är här Premier kommer in. Vi hjälper dig att bemanna enskilda arbetsuppgifter eller hela avdelningar med kompetent personal.

Läs mer
September 1, 2021
Premier

Ingen har väl kunnat undgå Corona-viruset och dess genomgripande påverkan på vårt samhälle under år 2020-2021. Det har varit en tung och utmanande tid för många, så även för bemanning- och rekryteringsbranschen initialt. När viruset spred sig med stormsteg över Sverige gick både produktion och personalbehov ner hos några av våra kunder och vi funderade på hur utvecklingen i branschen skulle ske. Läget såg mörkt ut för Sverige, men trots nedgångar var vår produktion hela tiden igång. Detta innebar att vi tidigt kunde återgå till ett mer normalt läge.

Läs mer
September 15, 2021
Premier

Premier har idag kontor på sju orter, där fem av dem är etablerade i Västsverige och två i södra Sverige. Innan sommaren hade Premier totalt 18 anställda, utspridda på de olika kontoren. Med det ökade trycket från våra kunder såg vi dock ett behov av att fylla på med mer bra folk hos oss. Under de två senaste månaderna har vi därför utökat vår personalstyrka med fyra nya medarbetare.

Läs mer

Följ oss på Facebook och LinkedIn för fler nyheter och intressanta uppdateringar

Facebook logoLinkedIn logotyp

Vill du komma i kontakt med oss? 

Lämna dina uppgifter och ditt meddelande nedan, så hör vi av oss så fort vi kan.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Läs om våra artiklar kring rekrytering

Se fler artiklar

Varför rekrytering och bemanning?

September 28, 2021
Premier

När efterfrågan för ditt företags produkt eller tjänst är högre än vad din befintliga personalstyrka klarar av, är det dags att anställa mer folk. Att anställa kan dock vara knepigt. Fastanställda kräver administration i form av löneförhandlingar, utvecklingssamtal, avtalsförhandlingar, sjukdagar, semestervikarier, föräldraledighet med mera. Personaladministration tar även fokus och tid från det du är bra på – din unika produkt eller tjänst. Det är här Premier kommer in. Vi hjälper dig att bemanna enskilda arbetsuppgifter eller hela avdelningar med kompetent personal.

Läs mer

Starka i en annorlunda tid

September 28, 2021
Premier

Ingen har väl kunnat undgå Corona-viruset och dess genomgripande påverkan på vårt samhälle under år 2020-2021. Det har varit en tung och utmanande tid för många, så även för bemanning- och rekryteringsbranschen initialt. När viruset spred sig med stormsteg över Sverige gick både produktion och personalbehov ner hos några av våra kunder och vi funderade på hur utvecklingen i branschen skulle ske. Läget såg mörkt ut för Sverige, men trots nedgångar var vår produktion hela tiden igång. Detta innebar att vi tidigt kunde återgå till ett mer normalt läge.

Läs mer

Mer bra folk helt enkelt

September 28, 2021
Premier

Premier har idag kontor på sju orter, där fem av dem är etablerade i Västsverige och två i södra Sverige. Innan sommaren hade Premier totalt 18 anställda, utspridda på de olika kontoren. Med det ökade trycket från våra kunder såg vi dock ett behov av att fylla på med mer bra folk hos oss. Under de två senaste månaderna har vi därför utökat vår personalstyrka med fyra nya medarbetare.

Läs mer

Navigera vidare

Välj nedan för att hitta rätt information.