Meny
Söker du jobb?
Det är du som är stjärnan och Premier är din agent

Som anställd på Premier får du det bästa av två världar. Trygg anställning med avtalsenlig lön och trygga anställningsvillkor, samtidigt som du kan vara spjutspetsen på en rörlig arbetsmarknad.

Premier bemannar hela projekt, stora som små, där det behövs personal. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal med både Unionen och LO. Det innebär att våra anställda har en trygg anställning hos oss. Med oss som din arbetsgivare påverkas din anställningstrygghet inte av att du byter arbetsplats eller att det företag där du jobbar plötsligt behöver dra ner på personal. Du har en garanterad lön även om du inte är ute hos en kund och arbetar. Hos oss är du stjärnan och hela vår existens vilar på att du har det bra. För om man inte mår bra kan man inte förväntas uppfylla de höga kvalitetskrav vi erbjuder företagen som anlitar oss. Vem sa att bara modeller och idrottsstjärnor kan ha nytta av en agentur?

Läs mer

Tillbaka till lediga tjänster

Inköpare

Företagsinformation

Kellfri är Sveriges ledande leverantör av prisvärda produkter för mindre lant- och skogsbruk. Företaget har verkat i snart 70 år på svenska marknaden och sedan flera år är mycket aktiva inom e-handel. Kellfri omsätter ca. 230 miljoner kr och har egna etableringar i 3 länder. Huvudkontoret ligger i Skara och totalt är vi ca 55 anställda. Kellfri tillhör sedan 2010 den börsnoterade industrikoncernen Volati med total omsättning på ca. 6,8 miljarder kr och ca. 2 500 anställda i 16 länder.
För mer information se: www.kellfri.se och www.Volati.se.


Tjänstebeskrivning
Vi söker nu en inköpare till vårt inköpsteam på vårt huvudkontor i Skara. Som inköpare får du stor frihet att påverka ditt arbete där problemlösning och stor variation är arbetets vardag med många kontaktytor både internt och externt med våra leverantörer. I arbetsuppgifterna ingår bl.a.:
• Orderläggning och leveransbevakning
• Artikelvård och parametersättning
• Utveckling och effektivisering av vår inköpsprocess i nära samarbete med våra övriga avdelningar och våra leverantörer
• Säkerställande av leveranssäkerhet och optimering av lagernivåer
• Förekommande inköps-/utvecklingsprojekt
Tjänsten är på heltid, tillsvidareanställning och rollen innebär resor i viss omfattning.


Kvalifikationer
• Du har en relevant utbildning och några års erfarenhet av liknande roll med inköpsbakgrund
• Du har en hög IT mognad och behärskar Excel väl
• Du talar flytande svenska
• Goda kunskaper i engelska i både tal & skrift
• Du har B-körkort och tillgång till egen bil
Du har en affärsmässighet, är strukturerad och har en god analytisk förmåga och har lätt för att samarbeta och bygga goda relationer. Du är en resultatinriktad person som drivs av problemlösning och att uppnå en förbättring där du förväntas bidra med och ta egna initiativ.
Din personlighet präglas av ett prestigelöst förhållningssätt där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att nå uppsatta mål.
Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Sara Stenlund tel 072-700 78 38. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 31 december. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!


Kontaktperson(er)

Sara Stenlund

sara.stenlund@premier.se

0727-007838

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Skara

Publiceringsdatum

04 December 2019

Sök jobbet

Till toppen