Meny
Söker du jobb?
Det är du som är stjärnan och Premier är din agent

Som anställd på Premier får du det bästa av två världar. Trygg anställning med avtalsenlig lön och trygga anställningsvillkor, samtidigt som du kan vara spjutspetsen på en rörlig arbetsmarknad.

Premier bemannar hela projekt, stora som små, där det behövs personal. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal med både Unionen och LO. Det innebär att våra anställda har en trygg anställning hos oss. Med oss som din arbetsgivare påverkas din anställningstrygghet inte av att du byter arbetsplats eller att det företag där du jobbar plötsligt behöver dra ner på personal. Du har en garanterad lön även om du inte är ute hos en kund och arbetar. Hos oss är du stjärnan och hela vår existens vilar på att du har det bra. För om man inte mår bra kan man inte förväntas uppfylla de höga kvalitetskrav vi erbjuder företagen som anlitar oss. Vem sa att bara modeller och idrottsstjärnor kan ha nytta av en agentur?

Läs mer

Tillbaka till lediga tjänster

Ekonomiassistent till Mustadfors Bruks AB

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Tjänstebeskrivning
Till vår kund Mustadfors Bruks AB i Dals Långed söker vi en ekonomiassistent som kommer att vara ett stöd till vår controller och chefer i organisationen beträffande statistik och KPI-rapporter samt övriga ekonomiska frågor. Du stöttar också i upphandlingar och skapande av kundavtal. Det ingår ansvar för ekonomiska administrativa uppgifter i samband med bla bokslut, månadsrapportering och interna kontroller. Att utveckla befintliga processer och arbetsmetoder är en självklar del i det dagliga arbetet, du kommer att tillhöra vår ledningsgrupp. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig en varierande tjänst med många olika arbetsuppgifter. Tjänsten är i dagsläget en deltidstjänst på 32h/vecka. Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Anders Kristiansen tel. 0707858647 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2020-06-15. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!

Kvalifikationer
Vi önskar att du är en god kommunikatör och har lätt för att samarbeta med olika människor i en organisation. Vi söker efter dig som är självgående, pedagogisk, kommunikativ och givetvis tycker om att jobba med siffror. Nyckeltal och analyser ligger dig varmt om hjärtat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ERP-system (gärna Microsoft Dynamics D365) och att du har mycket goda kunskaper inom Office 365.

Kontaktperson(er)

Anders Kristiansen

anders.kristiansen@premier.se

Anställningsomfattning

Deltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Bengtsfors

Publiceringsdatum

18 May 2020

Sök jobbet

Till toppen