Meny
Söker du jobb?
Det är du som är stjärnan och Premier är din agent

Som anställd på Premier får du det bästa av två världar. Trygg anställning med avtalsenlig lön och trygga anställningsvillkor, samtidigt som du kan vara spjutspetsen på en rörlig arbetsmarknad.

Premier bemannar hela projekt, stora som små, där det behövs personal. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal med både Unionen och LO. Det innebär att våra anställda har en trygg anställning hos oss. Med oss som din arbetsgivare påverkas din anställningstrygghet inte av att du byter arbetsplats eller att det företag där du jobbar plötsligt behöver dra ner på personal. Du har en garanterad lön även om du inte är ute hos en kund och arbetar. Hos oss är du stjärnan och hela vår existens vilar på att du har det bra. För om man inte mår bra kan man inte förväntas uppfylla de höga kvalitetskrav vi erbjuder företagen som anlitar oss. Vem sa att bara modeller och idrottsstjärnor kan ha nytta av en agentur?

Läs mer

Tillbaka till lediga tjänster

HR assistent

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Tjänstebeskrivning
Du kommer att arbeta mot vår kund, på deras HR-avdelning, med administration kring tillsättning av sommarpersonal. Din dag kommer att fyllas med att gå igenom ansökningshandlingar , göra digitala intervjuer, referentagningar samt registrera aktiviteter och bokningar i personalsystem.Du kommer även att få skapa anställningsavtal samt administrera övrigt kring anställning av personal till verksamheten. Uppdraget är tidsbegränsat med start i mars och löpa på till slutet av jinu. Arbetstiden är dagtid och är på heltid under denna period.

Kvalifikationer
Vi söker efter dig som älskar att jobba med människor och är en duktig administratör. Det är meriterande om du har utbildning inom HR eller tidigare erfarenhet inom personalarbete/rekrytering. Vi söker dig som gillar att planera, ta egna initiativ och som trivs när det är många uppgifter att lösa samtidigt. Låter det intressant kontakta konsultchef Anders Kristiansen på 0707-858647 alt mail till anders.kristiansen@premier.se.

Kontaktperson(er)

Anders Kristiansen

anders.kristiansen@premier.se

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Visstidsanställning

Tjänstgöringsort

Trollhättan

Publiceringsdatum

22 February 2021

Sök jobbet

Till toppen