Meny
Söker du jobb?
Det är du som är stjärnan och Premier är din agent

Som anställd på Premier får du det bästa av två världar. Trygg anställning med avtalsenlig lön och trygga anställningsvillkor, samtidigt som du kan vara spjutspetsen på en rörlig arbetsmarknad.

Premier bemannar hela projekt, stora som små, där det behövs personal. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal med både Unionen och LO. Det innebär att våra anställda har en trygg anställning hos oss. Med oss som din arbetsgivare påverkas din anställningstrygghet inte av att du byter arbetsplats eller att det företag där du jobbar plötsligt behöver dra ner på personal. Du har en garanterad lön även om du inte är ute hos en kund och arbetar. Hos oss är du stjärnan och hela vår existens vilar på att du har det bra. För om man inte mår bra kan man inte förväntas uppfylla de höga kvalitetskrav vi erbjuder företagen som anlitar oss. Vem sa att bara modeller och idrottsstjärnor kan ha nytta av en agentur?

Läs mer

Tillbaka till lediga tjänster

Veolia söker Driftchef Fastighet till Göteborg

FöretagsinformationVeolia är världsledande inom optimerad resurshantering. Med 160 års erfarenhet och 187 000 anställda i 48 länder utformar och tillhandahåller vi lösningar inom områdena vatten, energi och avfall. Vi hjälper städer och industrier att hantera, optimera och göra det bästa av sina resurser för att främja övergången mot en cirkulär ekonomi. Vår globala omsättning uppgick 2016 till 24,3 miljarder euro. I Norden är vi 1 400 anställda med en omsättning om 3,7 miljarder kronor. Veolia säkerställer en trygg teknisk förvaltning och fungerande utrustning samt ansvarar för drift och underhåll av tekniska installationer och medieförsörjningssystem, ute hos kund.TjänstebeskrivningVi växer nu och behöver förstärka vårt affärsområde Technical Management med en driftchef inom fastighet. Du ansvarar för den dagliga arbetsledningen av ett teknikerteam på ca 10 personer, som i huvudsak fokuserar på tillsyn, skötsel, felavhjälpande underhåll och mindre projekt, ute hos en av våra kunder. Du har personalansvar som bl.a. innefattar löne- och medarbetarsamtal. Din roll innebär även administrativa arbetsuppgifter så som arbetsorderuppföljning, tidsattestering och uppföljning av utförda arbeten. Att arbeta med verksamhetsplanering och utveckling av uppdragsavtal blir också en viktig del i din roll. KvalifikationerVi söker dig som har minst 1-2 års arbetserfarenhet som arbetsledare inom fastighetsteknik, teknisk förvaltning, fastighetsförvaltning eller motsvarande yrke. Vi ser även att du har teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande och god förståelse inom något av områdena el, VVS eller styr- och reglerteknik. Du behärskar svenska väl i både tal och skrift. Du har god dator- och systemvana, främst inom Office-paketet. Har du erfarenhet från systemen V3i och IFS är det meriterande. B-körkort är ett krav. För att trivas i rollen tror vi att du är en trygg ledare som är tydlig i din kommunikation. Vi ser gärna att du är en person som inte är rädd att ta tag i arbete och utmaningar. Du är öppen, lyhörd och ser affärsmöjligheter i mötet med våra kunder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar och tillämpar Veolias värderingar: ansvar, solidaritet, respekt, innovation och kundfokus. Du trivs med och har förståelse för hur det är att arbeta i en stor organisation. Vad erbjuder vi dig? Veolia är en internationell koncern med stora karriärmöjligheter. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med kompetenta medarbetare i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor. Vi jobbar med intressanta och spännande kunder inom industri, anläggningsdrift och energi, där hälsa och säkerhet är en förutsättning för vår affär och därför också en av våra huvudprioriteringar. Som anställd hos oss får du vara med och arbeta med ny och modern branschteknik, som tar tillvara på kundens och samhällets resurser. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Olausson tel. 0733–200 880. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 25 januari 2019. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan!Om PremierPremier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktperson(er)

Malou Olausson

0733-200 880

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Tjänstgöringsort

Göteborg

Publiceringsdatum

12 December 2018

Sök jobbet

Till toppen